LinkedInissä näkyy, miten kaikki nostavat AI:n mahdollisuuksia esiin: jaetaan kursseja, saavutuksia ja vinkkejä. Konsultit hehkuttavat, IT miettii strategioita ja työkalujen käyttöönottoa, mutta keskusteluista puuttuu konkreettisuus liiketoiminnalle. Harva pysähtyy pohtimaan, miten AI:ta voisi oikeasti hyödyntää tuottavuuden parantamiseen. Lopputulos on paljon näkyvyyttä ja viestejä omista suorituksista – mutta jääkö taustalle varsinainen sanoma: miten AI:ta sovelletaan ja mitä hyötyä siitä syntyy?
Mieleen tulee jatkuvasti kysymys: Mutta onko siinä sanoma?
Digiaikana en jakanut linkkiä lauluun, vaan annoin sanat luettavaksi – näin voi itse huomata sanoitusten nerokkuuden ja testata, miten pelkkä lukeminen ja kokeminen toimii.
Kappale: Mutta onko siinä sanoma;
1978 Juice Leskinen, säveltäjä, sanoittaja, sovittaja, esittäjä 1950-2006
0 Comments